Mi történt velem?!

Áprilisra túlestem a 28 sugárkezelésen és szerencsésnek mondhatom magam, hogy a bőröm egyáltalán nem égett meg. Nagyon szép maradt, a dokik is össze-vissza dicsértek, mintha bármi ráhatásom lett volna a történtekre. :)
Persze, kenegettem, igyekeztem odafigyelni, de azért előfordult hogy az első napsugarak elkaptak egy egész napos kinti buli alkalmával. Na ott megpirult a vállam, erre jobban kellett volna vigyáznom. 

A "buli" egy helyes örökbefogadó-és kutyás családi nap volt. A mi kutyusunk menhelyről való, így nem is kérdés, hogy az örökbe adó egyesületet ahogy lehet, támogatjuk és persze megmutatjuk, milyen szuper helyre került a kis védencük. Kutyi nagyon élvezte, még szépségversenyeztünk is. Díjat nem nyertünk, de nem is ez volt a lényeg. 

A testépítéssel egész jól haladok. Lassan, de biztosan. :) Fogytam, izmosodtam, de vannak bűnözős, beletojós napjaim, aztán utána jó kis bűntudat, de ez ilyen. Azért az életmódváltás nem egyszerű munka és néha megbotlom, de többnyire tudom tartani. Érzem is, hogy jót tesz, sokkal energikusabb vagyok. 

Beneveztem életem első futóversenyére is, eleinte egyáltalán nem is gondoltam komolyan. 3 ember kellett egy csapathoz, gondoltam úgysem lesz meg, aztán pár nap múlva szóltak, hogy megvan és akkor beneveznek. Kaptam egy kisebb szívrohamot, sose szerettem futni, nem is nagyon ment. Azt hiszem ez a kettő erősen összefügg. 
Szóval kerítettem egy futós edzéstervet és nekiláttam, hogy 3 hét alatt felkészüljek. Nem nagy a táv, 2 km, de megharcolok érte. Most vasárnap lesz a verseny, nagyon izgulok. Heti háromszor járunk futkorászni a párommal, lelkesen segít felkészülni. Meglátjuk hogy megy majd a verseny, de annyira belelkesültem, hogy valószínű folytatni fogom a futást. Napról napra érzem a fejlődést, a verseny utáni cél életem első Margit-sziget köre. :)

Júliusban pedig átúszom a Balatont, ha törik, ha szakad, ez már régóta rajta van azon a bizonyos bakancslistán. 

Csak hogy kicsit borongós legyen a poszt vége, múlt héten voltam hüvelyi ultrahangon. Találtak is valamit a bal petefészkemben, rögtön tumorgyanút írtak a papíromra, úgyhogy tegnap irány vissza az onkológus. Egyelőre az az álláspont, hogy ciszta, de levették a vérem a tumormarker megállapításához, jövő hónapban kontroll hüvelyi ultrahang és előjegyeztek kismedence MR-re is. Ha nem jók a markerek, előre hozzák az MR-t és gyorsan kitalálnak valamit. 

Én nem érzem, hogy gond lenne, valamiért teljesen nyugodt vagyok. Mondjuk az idegeskedés se változtatna rajta, ha van ott valami. Szóval nincs ott semmi. :)