Kemoterápia 5/6

A múlt hét hétfői vérvételen minden rendben volt, úgy elszabadultak a fehérvérsejtjeim, hogy 50-es értéket produkáltam. Kicsit túlteljesítettem a penzumot, de legalább szabad voltam. Annyit mondott a doktornő, hogy a kezelésre helyreáll és hogy aggódott. Bent kellett volna tartania, nem szereti hazaengedni az ilyen alacsony fehérvérsejtszámú emberkéket, de állítom, hogy itthon jobban gyógyultam, utálom a kórházat.
Helyre is állt minden szerdára, semmi akadálya nem volt a kezelésnek. Bár szívesen halasztottam volna, olyan jól éreztem magam már 1 hete, hogy nem hiányzott újra ez a sok kellemetlenség. 

Most minden ment a maga útján, időben beértünk, a vérvétel már előtte nap megvolt szóval a szokásos rohangálás is elmaradt. Valahogy minden olyan nyugis volt, én is. Doktornőnek sem volt mit mondanunk mikor végre bekerültünk, nincs semmi gond. Igaz, több mint 1 hete menstruálok, ezt azért megemlítettem neki, de kb annyi volt a válasz, hogy örüljek neki. Annyira fiatal vagyok, hogy a kemoterápia nem állította le a ciklusom. Nagyon örülök neki, tényleg, de miért épp mindig a kezeléskor? :)

Felírt most egy szurit ami arra jó, hogy ne essen le a fehérvérsejtszámom. Tegnap be is adtam, reméljük használ. Ha nincs semmi bajom, akkor 3 hétig az intézmény felé sem kell néznem.

Most nem volt allergiás roham sem, végigbeszélgettem az egész kezelést. Mikor így nekiállok beszélgetni valakivel és elmeséli a történetét rádöbbenek, hogy az én bajom egy nagy semmi néhány ember sorsához képest. Nagyon magamba szálltam és inkább csak hallgattam, amit mondanak. 

Nem maradtam otthon a kezelés után, másnap mentem is dolgozni amivel jól megleptem mindenkit. Vicces volt, végig vigyorogtam a napot. Ma már kezd előjönni néhány kellemetlenség, leginkább a gyógyszeríz, de még küzdök. Kicsit tovább szedem a szteroidot, illetve nekiláttam a gyomorvédő kúrának: este salvus víz illetve gyomorvédő por, reggel kamilla tea. Ezen kívül próbálok sokszor keveset enni. Szerencsére jön a hétvége, tudok pihenni illetve a jövő hét is csak 3 napos, ez most nagyon kapóra jön.

MÁR CSAK 1! :)

Címkék: kemoterápia, kemó