Mellékhatások ellen természetesen

Igyekszem a mellékhatásokra megtalálni a természetes ellenszert, nem rögtön gyógyszereket bekapkodni. Persze, néha már elkerülhetetlen, de arról majd külön. Most jöjjön a természet: 

- székrekedés: Nekem konkrétan a mazsola vált be és az aszalt szilva. És persze víz, víz, víz!

- gyomorfájás, gyomorgörcs: kamilla tea

- gyomorégés: Salvus víz (borzasztó íze van, de használ). Gyomorfájásra is jó. És mellesleg jóval olcsóbb mint bármilyen savlekötő biszbasz, amit a tv-ben reklámoznak. 

- alvásproblémák: levendula. Nekem van egy nagyon jó levendulás shea vajam, azzal kenem be az arcom lefekvés előtt, illetve a levendulás füstölő is jó szolgálatot tesz. Megnyugtat, ellazít, elaltat. Felébredek így is éjszaka, de legalább el tudok aludni és valamennyit pihenek. Az éjszakai alvás nagyon fontos a szervezet regenerálódásához.
Azt hiszem elfér még itt a nyugtató fürdő, mint természetes gyógymód. Stresszoldásra zenével, illóolajjal. :)

- hasmenés: a széntabletta azt hiszem elég természetes, de nekem a kicsit megégetett pirítós is jó szokott lenni.

- sebes száj: kamilla teával öblögetni, alaposan. Fertőtlenít, csökkenti a gyulladást. 

- torokfájás: erre is jó a kamillás gargarizálás, illetve a langyos tengeri sós vízzel való gargarizálás

Mikor fájt a karom a kemó után vagy mikor múltkor kinyiffant egy vénám körömvirág krémmel kentem, illetve ezt használom akkor is, ha nagyon kicserepesedik a szám. Pikk-pakk rendbe rak.

Fájdalomra szoktam zeneterápiát alkalmazni, múltkor találtam egy nagyon érdekes oldalt amit most megosztok itt is, nekem egész jól működnek az itt leírtak: http://rejtelyekszigete.com/eletmod/zene-hatalma/