Kemoterápia 3/6

Ma szerda van. Ez azért fontos, mert ma kaptam kezelést, kedd helyett. 

Tegnap 4 órát vártam az onkológusomra, kicsit rosszul viseltem a dolgot, kevésbé voltam türelmes és elég szemét módon be is furakodtam, még ketten lettek volna előttem. Mikor bejutottam végre tudtam neki mesélni, elmondtam hogy alig találom már meg a gombócom. Na, ő nem örült hirtelen annyira mint én, mivel nincs megjelölve és megijedt hogy esetleg eltűnik. Elmondta, hogy ez a műtét miatt baj, mert ha eltűnik jelöletlenül akkor mindenképp le kell venni a mellem, mert fogalma sem lesz a sebésznek hogy hol és mit vágjon. 
Gyors agyalás, kapjak kezelést most vagy ne, mi legyen?! Felhívta a sebészem, tanácsot kért és átküldött hozzá hogy beszéljünk. Menjek le az adminisztrátorhoz, kérjem el a konzíliumkérőt, aztán a sebész meg vár a másik épületben. 
A papíromra várni kellett, dél volt, elmentünk ebédelni mert már nagyon elegünk volt és éhesek voltunk. Morcos voltam, hogy valószínű nem kapom meg a koktélom. Nem azért mert annyira vágyom a 3 napos kínlódásra, hanem mert a párom szabit vett ki emiatt. Úgy szoktuk, hogy a kezelés napjára szabit vesz ki, másnap pedig itthonról dolgozik. Ez azt jelenti hogy ha másnap kapom csak a kezelést, nem tud ott lenni velem és ráadásul csütörtökön egyedül leszek itthon. 
Visszamentünk a papírkámért és átrobogtunk a sebészhez, ahol rengetegen vártak ő pedig épp műtött. Ha jól emlékszem újabb 2 és fél óra dekkolás után jutottam be. Viszont minden várakozás, az egész napos ücsörgés megérte azért a 15 percért. Hétfőn megjelölnek, másnap megkapom a kezelést és felvillantotta a doki a lehetőséget, hogy nem biztos hogy el kell távolítani a mellem, mert elég nagy ahhoz, hogy ha egy negyedet ki is vesz belőle meg tudja csinálni szépre. Persze ehhez még meg kell várni a kontroll MR-t is illetve a genetikai vizsgálat eredményét. Ha pozitív a genetika, akkor ez szerinte nem annyira jó verzió hosszú távon, de én döntök, ha műthető akkor én mondom meg hogy megmaradjon-e vagy sem. Elbizonytalanodtam, eddig határozottan le akartam vetetni mindkettőt, most hogy van egy kis remény hogy nem kell, ráadásul szépen "felvarrt" saját melleim legyenek... nehéz döntés. Szerencsére ráérek még agyalni ezen, a kezelés folytatódik. 

Ma meg is kaptam a koktélt, reggel odamentem és kivételesen első voltam, emlékezett hogy én gyorsan kész leszek így előre vett. Nekem csak egy papír kellett és mehettem is. Koktélozás közben nem volt semmi különös, furcsa volt egyedül. A vénám szórakozott kicsit és nehezen találta meg az összhangot a branüllel, de a végére meglett ez is. Ma a jogot is megnyertem a távirányító kezelésére, így mesét néztem végig. :)

Azt hiszem egy hibát elkövettem viszont. Mikor hazaértem még nagyon jól voltam, úgyhogy úgy beebédeltem hogy alig bírtam megmozdulni. Azóta aludtam vagy 3 órát, de még mindig ez van, utálom magam. :) Ha rosszul leszek az tuti ezért lesz.