Kemoterápia 1/6

Kedden túlestem rajta. 
Vérvétel, aztán kis várakozás után a doktornőhöz is bejutottam. Mindent elmondott, felírta a parókát, a hányáscsillapítót is. Nevetgéltünk is picit. Párom is bejöhetett így ő lett a titkár úr, amíg belém folyik a gyógyszer addig kapott feladatot. Édes volt nagyon, örültem hogy ott van velem.

Reszkettem, de azért nem kellett betuszkolni az ajtón, még mentem magamtól. 
Egy ismerős arc köszöntött, aki előző nap írt nekem facebookon. Mindjárt jobb volt, tudtam, hogy jó kezekben vagyok. Leültem a kényelmes székbe és megkezdődött az előkészítés: hányáscsillapító infúzió. Közben megjött a koktélom is, két átlátszó és egy málnaszínű infúzió formájában. FEC koktél, ezt fogom kapni 3-szor, aztán egy Taxotere nevű gyógyszert szintén 3-szor. 

Nagyjából 2 óra alatt folyt le minden, közben kaptam tanácsokat illetve a nővérke mindig mondta hogy melyik szernek milyen hatásai lehetnek. Nem éreztem akkor még semmit, jól voltam. Sőt, utána tele voltam energiával, még elmentünk párommal a munkahelyünkre az ebédünkért, beugrottunk gyrosért és úgy vettük hazafelé az irányt. Kellemesen megebédeltünk, befaltam az egész gyrost, persze krumpli és pita nélkül. És innen kezdődött a fekete leves...

1. nap:
Ebéd után hihetetlen gyengeség és álmosság tört rám, azonnal be is bújtam az ágyba aludni egyet. Nem akartam sokáig aludni, mondtam a páromnak hogy keltsen fel majd 1, másfél óra múlva. Meg is tette, azért ráhúzott és aludtam 2 órát, de még mindig mosogatórongynak éreztem magam. Bevettem a hányingerre kapott gyógyszert, azt javasolták 6 körül egyem meg.
Kiültem a nappaliba a laptopommal, olvasgattam és elkezdtem émelyegni. Közben a fejem is fájt, nem tetszett a fény és a zaj sem. Küzdöttem egy darabig, utálok hányni de nem volt mese, ha menni kell hát menni kell. 2 ilyen köröm volt, utána bemásztam egy kád meleg vízbe és fürdést imitáltam. Megkértem a párom, hogy jöjjön be a fürdőbe velem, mert el fogok aludni. Nagyon gyengének és elesettnek éreztem magam, a hajam az ágyban ülve szárítottam meg, de alig bírtam tartani a hajszárítót. Lefeküdtem, párom ott maradt mellettem picit amíg elalszom, de addig az Istennek se ment. :) 

2. nap:
Mint akit kicseréltek, kialudtam magam, a gyomrom is jobban volt. Megpróbáltam reggelizni, banán és szezámos paleo keksz volt a menü zöld teával. Na a keksz... beszenvedtem egyet, de kész, már ettől hősnek éreztem magam. A banánt is csak szünetekkel sikerült megenni. Szerencsére minden bennem maradt. Feküdtem és pihentem, de éber voltam és egész jól éreztem magam. Viszont mikor a párom elment az ebédért, kicsit levezettem a feszültséget és püföltem az ágyat... máskor is kellene ilyet. :) Néha még émelyegtem, akkor magamba szuszakoltam egy kis ennivalót és jobb lett. A nyers zöldség nagyon jól esett. Úgy készültem, hogy másnap megyek dolgozni. Este azt vettük észre, hogy piros a mellem azon a részen, ahol a daganat van. Biztos nagy a harc. 

3. nap:
Egész éjjel hányingerem volt, alig aludtam. Mikor fölkeltem csak még rosszabb lett, a fejem is elkezdett fájni. Na, szedjük össze magunkat gyorsan. Aha, persze... sms kolléganőnek: nem tudok ma menni. A wc-ig alig bírtam kivánszorogni, pedig többször is úgy éreztem hogy mennem kellene. Páromtól sírva búcsúztam, annyira nem akartam hogy elmenjen. Nagyon rosszul voltam, nem hittem el hogy a tegnapi nap után még ez jön. Bevettem egy bogyót hányingerre és ledőltem aludni. Egyszer keltem föl 10 óra körül, hogy kéne enni valamit. Előszedtem a paleo ischleremet a hűtőből, de már az első falat után majdnem kidobtam a taccsot. Félig aludtam amíg ettem, annyira nem volt bennem erő. Végül 2 falatot hagytam meg, bevettem a multivitamint és a D vitaminom és jóéjt, kivontam magam a forgalomból újra. Egész nap aludtam, a fejem majd szét robbant. Hőemelkedésem az első nap óta van, szerintem az normális. Délután 3 után kezdett bennem valami élet pislákolni. Előszedtem a laptopom, de 10 perc után ismét bekómáltam. Aztán végül sikerült összeszednem magam, ordítottam egy párat a párnámba, megmostam a fogam, az arcom és betettem egy mosást. 

Most itt ülök és blogot írok, várom haza a páromat és olyat fogok tenni, amiért a paleósok biztos megköveznének: chipset fogok enni! Egyszerűen azt kívánom és a fagyasztott gyümölcsöt. Tojok az alkotmányra is ha elmúlik tőle a rosszullétem. Perpillanat jobban vagyok, elüldögélek az ágyikómban és szerintem mindjárt mehetek teregetni. Hasznosnak érzem magam legalább.