Kemoterápia 2/6

Tegnap minden új volt. Az onkológusom szabadságra ment, így egy másik doktornőhöz kerültem.
Párommal már kieszeltük a haditervet, hogy ne kelljen sokat várni. Én elmegyek vérvételre, ő pedig addig beáll a sorba vagy felírja a nevem vagy amilyen rendszer ott éppen működik. Bevált, mire odaértem már csak ketten voltak előttünk az adminisztrációnál. Utána 1 órát vártunk, hogy meglegyen a vérképem. 

Az új doktornő nagyon kedves volt. Szimpatikus az olyan orvos, aki kezet nyújt és bemutatkozik. Eddig csak két ilyennel találkoztam, vele és a sebészemmel. 

Gyorsan ránézett a vérképemre ami kifogástalan volt, nem is volt kérdés hogy kaphatom a következő adag koktélomat. Nála volt a CT eredményem is. Azt hiszem most először volt, hogy levegőt sem mertem venni amíg el nem mondta hogy mi áll benne. SEMMI! :)
Nem láttak áttétet sehol, semmilyen szervemen, nincs folyadék a tüdőmben és a szívburokban sem. Csak a már ismert daganatot látták, a nyirokcsomóknál a műtét utáni állapot van. Párommal egyszerre sóhajtottunk. A májam picit meg van nagyobbodva, de egyáltalán nem kóros, csak sok melót kapott mostanában. Akkora vigyorral jöttünk ki a doktornőtől mint akik épp megnyerték a lottó ötöst. Azért kint gyorsan elolvastam én is a leletet és csak tovább mosolyogtam, makk egészséges vagyok. 

Mivel nem vált be a múltkor kapott hányinger-gyógyszer, kaptam egy másikat. Még választhattam is hogy kúpot vagy szájban oldódót szeretnék. Na mégis ki az aki szeretne önként és dalolva kúpot? Jó lesz nekem az a szájban oldódó. Ez itt a reklám helye, Oroset a neve. 

A másik újdonság a kezelőben ért. A nővérke aki legutóbb annyit segített most szabadságon volt, szóval egy fiatal pasihoz kerültem. Jófej volt, mintha ezer éve ismernénk egymást. Szépen lefolyt a koktélom, közben ettem, beszélgettem a párommal, betegtársakkal kacarásztunk, nagyon élénk volt most a társaság. Barátnőm a neten keresztül szórakoztatott. Komolyan egész nap fel voltam dobva, még a sapimat is levettem a kezelés közben pedig nem szoktam ilyet tenni emberek előtt. Jó volt kézmelegítőnek, valahogy mindig fázik a kezem az infúziótól. Kaptunk gyógyszeradományt is, Béres csepp extrát. Már megérte elmenni. :)

Délután még elmentünk az ebédünkért és benéztem a kolléganőimhez is. Meglepődtek hogy ott látnak, de mondtam hogy nyugi, csak 2-3 óra múlva kezd hatni az anyag. Addigra szépen haza is értem, bevettem az új gyógyszerem, megebédeltem. Határozottan éreztem most is, mikor jön, olyan mint mikor sok alkoholt iszik az ember és egyszer csak fejbevágja, muszáj ledőlni aludni. Viszont a hányinger elmaradt. Csak vártam és vártam, éreztem hogy kicsit ég a gyomrom és furcsa (furcsa érezni, hogy van), de ennyi. Tartott ez az idilli állapot egészen addig, míg a párom nem kezdett el mellettem gyrost enni, attól fordult is párat, nagyon nem tetszett az illat, pedig imádom egyébként. Szerencsére gyorsan megette, utána kiszellőztetett a kérésemre és el is múlt. Nekiláthattunk a fagyinak, hihetetlenül jól esett. 

Még mindig tartottam tőle, hogy bármelyik pillanatban fordul a kocka és rosszul leszek, az ágy mellé lett készítve a kis vödröm is. Aztán animét néztünk és lefekvés előtt még elnyaltam egy gyógyszert, hogy reggelig egyben maradjak. Alig tudtam elaludni, olyan jól voltam. :)

Ez az állapot még ma is tart, sokat pihenek, alszom mikor úgy érzem, azt és akkor eszem amit és amikor szeretnék. Kicsi tutyimutyiságomat leszámítva soha jobban. Azért még kivárom a holnapot, legutóbb is a 3. nap volt az igazi mumus... De én most olyan boldog vagyok! :)

Már csak 4!

Címkék: vizsgálatok, kemó