Nyugalom, béke, csend

Megvolt az MR és nem találtak semmit. Illetve de, csak most a másik petefészkemben és azt sem ítélték kórosnak. Halleluja, mondtam én :)
Vélemény: kismedencei szerveken kórjelző eltérés nem ábrázolódik, malignitásra utaló elváltozás nem mutatható ki

Ezt az eredményt épp a szülinapomon kaptam kézhez, így azt hiszem elmondhatom, hogy a 27 évem alatt az egyik legszebb, legmegnyugtatóbb szülinapi ajándékom volt. Ki hitte volna, hogy az OOI is tud ajándékot adni. :)

Arról már beszámoltam, hogy teljes életmódváltozás van folyamatban az életemben. Igazából ez a betegségem óta állandóan zajlik. Gyakorlatilag kutatást folytattam, aminek eredménye az lett, hogy vegán lettem. 

Mi fán terem a vegán? A vegán nem eszik semmilyen állattól elvett terméket (hús, tej, tejtermék, tojás, méz) illetve nem is használ ilyesmit (bőr, szőrme, selyem, stb.). Nem csak étrend, életmód, életfilozófia. 

Nem régóta élünk így, nekem is új az egész és még mindig nagyon sokat olvasom, viszont így is olyan információknak vagyok már birtokában, hogy eszembe nem jutna visszaállni. Nem csak a saját egészségem miatt, hanem az állatok miatt. Szóval lényegében ez egy több összetevős történet nálam, külön posztot szeretnék szentelni ennek a dolognak. 

Persze a sportot is folytattam. Futás, súlyzós edzések, jóga. Minden nap igyekszem mozogni valamit, ha csak egy fél órás jóga fér bele, az is valami. Súlyzós edzés heti 2-3 van, attól függően hogy van kedvem, futás most a meleg miatt heti 1-re redukálódott (szombat vagy vasárnap késő este) nincs értelme kinyiffantani magam a 40 fokos melegben. Hihetetlenül jól érzem magam és nagyon sokat fejlődtem. 3 hete körbe tudtam futni a Margit szigetet egyben, 36 perces idővel, másfél hónapja pedig átúsztam a Balatont a maga 5,2 kilométerével, megállás nélkül, 3 óra alatt. A kezelések és műtétek után nem gondoltam, hogy ilyenre képes leszek még és lám, ha akarom, bármire képes vagyok. 

Jelenleg amire nagyon várok, az a végleges rekonstrukció. Elméletileg novemberben lenne esedékes, de amilyen viszonyok vannak az egészségügyben és csúszások az onkológián, nem igazán számolok vele, hogy idén megkapom a végleges implantátumaim. Nem zavarnak az expanderek sem, pici esztétikai problémák vannak vele csak. Bal oldalon elcsúszott a szelep és látszik az oldalamnál, hogy valami nem odaillő van ott, illetve a jobb oldalinál felül letapadtak a szövetek és így az expander sem tudta kitágítani megfelelően. Ezek a legnagyobb problémáim és őszintén szólva örülök, hogy ennyi és egyáltalán lehetőségem volt arra, hogy ezeket megkapjam. 

Párommal múlt héten ünnepeltük a 2. évfordulónkat. Amikor kiderült a betegségem, 3 hónapja voltunk együtt. Együtt csináltuk végig az egészet és annyira boldog vagyok, hogy nem hogy gyengült volna, hanem erősödött a kapcsolatunk. Családot tervezünk, boldogok vagyunk. Harmónia van. Egy mázlista, hogy mindezt megtapasztalhatom.

Azért a családtervezésről is lesz majd egy külön írásom, nem olyan egyszerű az...